fbpx

Programul National de digitalizare a IMM-urilor

Baza legala HG 677/2020

Programul National de digitalizare a IMM

Valoarea finanțării: între 30.000 și 100.000 euro, nerambursabili
Contribuție proprie beneficiar: min. 10%
Pre-finantare: max. 10% in avans
Lansare estimativa: Ianuarie – Martie 2021

Pentru ce investiții se poate accesa finanțarea

  • achizitie echipamente hardware si software;
  • infiintare magazine on-line (comert electronic);
  • creare pagini web de prezentare, achizitie domeniu si gazduire;
  • trecere cu arhiva de documente din format fizic in analog indexabil
  • intarirea securitatii cibernetice

Finanțare pentru IMM-uri – condiții

  • Pot aplica pentru această finanțare toate firmele inregistrate in Romania, care se incadreaza in categoria IMM-urilor si care doresc finanțare pentru achizitionarea de echipamente si servicii IT&C, necesare digitalizării activitatii curente;
  • Beneficiarul ajutorului de minimis nu-și desfășoară activitatea în sectorul TIC.

Sectorul TIC se referă la întreprinderile care desfășoară activități și au autorizate în certificatul constatator activități din următoarele domenii:

Cod CAENDenumirea activității
C2611Fabricarea subansamblurilor electronice (module)
C2612Fabricarea altor componente electronice
C263Fabricarea echipamentelor de comunicații
J620Activități de servicii în tehnologia informației
M721Cercetare-dezvoltare în științe naturale și inginerie
  • Firma trebuie să își desfășoare activitate minim 3 ani după implementarea proiectului;
  • Firma va mentine echipamentele functionale dupa implementarea proiectului minim 5 ani si nu le va vinde sau inchiria
  • Firma dispune de cofinanțarea proprie a proiectului asumată în planul de afaceri.

Listă coduri CAEN eligibile

Toate domeniile de activitate sunt eligibile, cu exceptia:

➤ Listă codurilor CAEN ne-eligibile poate fi consultată AICI

Cheltuieli eligibile

  • Activități aferente achiziționării de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune, justificate din punct de vedere al implementării proiectului. Sunt excluse elemente de mobilier care nu au legătură cu funcționarea produselor/aplicațiilor informatice implementate prin proiect;
  • Activități aferente realizării rețelei LAN necesară pentru implementarea proiectului;
  • Activități aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor software/licențelor necesare implementării proiectului, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
  • Activități aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei, inclusiv achiziția de domeniu și găzduirea pe server;
  • Activități aferente achiziționării unui nume de domeniu nou;
  • Activități aferente achiziționării soluției de semnătură electronică;
  • Activități de trecere a arhivelor din analog / dosare / hârtie în digital indexabil;
  • Activități aferente achiziționării de aplicații informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități;
  • Activități aferente achiziționării soluțiilor din domeniul tehnologiei informației pentru comerțul electronic;
  • Activități aferente achizițiilor de servicii de tip cloud și SaaS, respectiv Software as a Service;
  • Activități aferente achiziționării serviciilor de găzduire, incluzând toate tipurile de servicii de găzduire, cu excepția pachetelor de reseller;
  • Activități aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software / găzduire / rețele;
  • Activități aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii proiectului propus spre finanțare si/sau managementul proiectului, inclusiv elaborarea documentațiilor necesare implementării proiectului;
  • Activități aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate/achiziționate și a personalului care va asigura mentenanța;
  • Activități de achiziție a serviciilor de auditare intermediară/finală, financiară, conform reglementărilor naționale și tehnică, din perspectiva corespondenței rezultatului proiectului cu Cererea de finanțare și obiectivele Programului Operațional Competitivitate;
  • Servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile.

Depunerea cererilor de finanțare

  • Data de depunere a cererilor de finanțare: Nu a fost precizată până în acest moment.
  • Data de semnare a acordurilor de finanțare: până pe 30.06.2021
  • Perioada de implementare: 9 luni (max. martie 2022)
  • Perioada maxima pana la care se vor face platile: 31.12.2023

Serviciile de consultanță oferite pentru Programul de Digitalizare

 Evaluarea eligibilității proiectului – Gratuit;
 Consultanță pentru realizare proiect și a documentației necesare accesării finanțării pe baza informațiilor oferite de dumneavoastră;
 Consultanță realizarea proiecțiilor financiare;
 Consultanță pentru semnarea acordului de finanțare;
 Consultanță pentru implementarea proiectului.
 Costurile privind Consultanța sunt eligibile in cadrul proiectului

Consultanță pentru accesarea fondurilor de digitalizare de până la 100.000 euro

Dacă doriți consultanță pentru accesarea finanțării completați formularul de mai jos:

CONTACTAȚI-NE

Telefon: (+4) 0751 216 881

Adresa: Satu-Mare, Romania

E-mail: office@betterfinances.ro

Trimiteti-ne un mesaj, iar noi va vom contacta in cel mai scurt timp.

Completarea acestui formular implică în mod automat, acceptarea acestor termeni și condiții.

9 + 9 =